25 oktober

Heej! Igår bodde jag hos Adam, vilket var väldigt mysigt. Vi hann mysa en stund innan han åkte iväg på träning. Då passade jag på att plugga. Hihi! När han och hans pappa kom hem då blev det äntligen middag. Det var så underbart gott med en grekisk sallad och nybakat bröd.
Sedan var det en fortsatt myskväll. Det känns väldigt konstigt imorse att vakna upp bredvid honom och veta att jag skulle till skolan idag. För jag sover aldrig hos honom på skoldagar. Det var verkligen mysigt att bara få göra vardagssaker tillsammans.
Skoldagen kändes väldigt kort idag och den gick fort. Jag har suttit och pluggat sedan jag kom hem.
Nu tittar jag på "Outsiders" och sedan blir det en dusch! En tidig kväll blir det nog, eftersom jag har 3 timmars lång uppsatsskrivning imorgon.
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0