26 oktober

Heej! Nu är jag väldigt lycklig för jag har gjort klart tre inlämningar idag! Det känns som en sten har lyfts från hjärtat. Nu har jag bara två inlämningar kvar innan det blir lov för mig. Det kommer bli skönt att få lov och jag har aldrig känt mig så taggad!
Mammma och pappa kom hem med en överraskning idag. De har köpt med sig pizza hem. Ni skulle sett hur lycklig jag blev, jag sken upp och kasta mig ur sängen samtidigt som jag skrek "PIZZZZZZZZZA"! Jag kan inte förstå hur man kan bli lycklig av små saker, men glad blev jag. 
Hihi, snart är det dags för att se serien "Bron" som går på 1:an. Jag har följt serien sedan det första avsnittet.
"Bron" är en svensk-dansk thrillerserie och den är riktigt spännande! Nu måste jag springa in i duschen innan jag ska se på tvn och mysa. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0